O ZI NEOBISNUITA

De cand am facut acest blog nu prea mi-am spus offff-ul personal.
Ieri seara m-am pus devreme in patut si a inceput a tuna si fulgera.Toate astea m-au trimis cu gandul la o scena din copilaria mea.Cand eram micuta ma lua bunica de mana si ne duceam la biserica Baptista.Tin minte ca m-a dus la un fel de teatru,ca sa zic asa,era despre Dumnezeu si fortele raului.Ceea ce ma leaga de aceasta amintire e ca cand au aparut ingerii in scena a fost un fulger.Ideea mea la aceasta mica povestire e ca noi,oamenii,avem o memorie vizuala si asociem unele lucruri pentru a ne forma memoriile.Sunt sigura ca asta se intampla oricui.
Cat despre ziua de azi....UFF...Admiterea la studii in Romania.Pot sa declar aceasta zi una dezastruoasa,deoarece am ajuns la consulatul din Cahul la 07:00,apoi am fost trimisi la Universitatea ``Bogdan Petriceicu Hasdeu`` pentru a depune actele.Comisia de admitere trebuia sa fie in Cahul la ora 11:00,dar cu parere de rau pentru noi,a ajuns la ora 17:00.Bucuria tuturor a fost ca toti cei 200 de persoane care se aflau in sala au avut sansa de a depune actele pentru admitere.
Ca intotdeauna,toate lucrurile mai putin placute au si ceva pozitiv.In aceasta zi mi-am facut noi prieteni,am socializat si am facut ca timpul sa treaca mult mai repede.
Good job,guys!Succes la toti si sper sa ne revedem pe undeva prin Romania.
Pentru cei curiosi ce zi ``extraordinara`` am avut din punctul de vedere mai neplacut,click aici
OH,by the way,am uitat sa mentionez o persoana.Mersi Comanici Cristina pentru ordine!Bafta si tie in continuare!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

PRAGA- ORAȘUL CU PESTE 300 DE PODURI

EXPERIENȚA ERASMUS ÎN SPANIA

BARBATUL CE STIE 16 LIMBI