DE TOATE ÎN MOLDOVA

Ceau, ceau de la basarabeanca ce a dispărut mult timp din blogosferă din motive de sănătate. La începutul lunii decembrie mi-am luat o „mică” vacanță ( 1 lună de zile). Mi-am reîncărcat bateriile acasă, în scumpa mea Moldovă.
Tot explorând Cahulul, am descoperit... ceva. Nu zic că am descoperit America :))) ci doar un aparat de... prezervative. Mi s-a părut ciudat (mie!) căci în viața mea nu am văzut așa ceva, nici în România, nici în America. Dar se pare că moldovenii sunt mai inventivi. Dacă am rămas eu în urmă cu timpul, cu tehnologia, cu development-ul, treziți-mă!
Poftim și pozele!
E ca și cum ai lua o cafea, nu? :D



Comentarii

  1. OMG.....asta-i noua,Cine a spus ca moldovenii sint in urma cu tehnologia? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Hm ... și prin ce zonă ar fi aparatul ăsta, chiar sunt curioasă. Poți lăsa niște coordonate, e o idee care poate deveni știre.
    Mulțam anticipat Doinița și ține-o tot așa cu spiritul de observație !
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc! La subsol in centrul comercial Lagrina, Cahul

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

PRAGA- ORAȘUL CU PESTE 300 DE PODURI

EXPERIENȚA ERASMUS ÎN SPANIA

BARBATUL CE STIE 16 LIMBI