NOI SI VIATA


Viata e un val de apa... rece iarna si calda vara. Dar nu putem fi atat de puternici incat nici sa nu racim, nu? Cei ce nu racesc au parte de apa rece vara si calda iarna? Sau stiu ei a folosi corect ``robinetul`` vietii?
Avem parte de un tsunami atunci cand nu ne asteptam, cand lucrurie frumoase ca: iubirea, daruirea de sine, respectul si implinirea sufleteasca iau amploare in inima noastra. Totul e pustiu, inima te doare si... miroase a disperare! Atunci am vrea sa fim cei mai buni surferi, iar pe placa noastra sa fie loc pentru toti cei dragi.
Uneori avem parte de ploaie... Dupa aceasta aerul devine mai placut, respiri mai usor si orice mireasma induioseaza sufletul. Pentru a trece de o problema trebuie sa te tratezi cu... problema!
Toamna aduce mahnirea si neintelegerea propriului EU. Atunci viata te indeamna ca e momentul ``luarii vitaminelor``, caci te asteapta o iarna lunga.
Uneori vine iarna grea peste sufletul nostru. Gerul se mentine mai mult decat am crede si orice speranta de a veni primavara e doar un vis neimplinit atarnat de firul gandirii noastre.
Uneori... primavara vine mai repede... sufletul iti vibreaza in armonie cu natura, innoirea reprezentand si noua ta viata.
Nu stiu daca m-am facut inteleasa. Sa nu credeti ca am explicat fenomenele naturii sau am facut pe domnisoara meteorolog. Totul consta in transmitirea si descrierea vietii si etapele acestea in viata fiecaruia. Chiar de bate vantul, chiar de e furtuna, TU esti singur in fata acestora, mereu GATA de a infrunta totul! Ai incredere in fortele proprii, nu uita CA POTI TRECE PESTE ORICE! Esti capabil(a) de mult mai multe lucruri, dar inca nu... stii!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

PRAGA- ORAȘUL CU PESTE 300 DE PODURI

EXPERIENȚA ERASMUS ÎN SPANIA

BARBATUL CE STIE 16 LIMBI