EXPERIENȚĂ HORROR

Totul s-a întâmplat în dimineața unei zilei de luni... Tot căutam stația de unde puteam lua microbuzul spre hypermarketul Real. M-am gândit să întreb pe cineva din apropiere, poate știe cineva. Un băiat  mi-a zis: „De aici! Eu aștept același microbuz.” I-am mulțumit, iar acesta a schițat un zâmbet.
Mă plictiseam de atâta așteptat. Băiatul  tot încerca să discute cu mine: „ Lucrezi la Real?”  I-am răspuns scurt: „Nu!”. Fără să îl întreb, mi-a zis că merge la un interviu. Ce voci se auzeau în capul meu? ” Te-am întrebat eu unde mergi? Crezi că mă interesează?” ( De obicei, în ziua de luni pot fi foarte rea :)))) )
După câteva minute m-a întrebat dacă știu o clinică dermatologică în Arad. I-am răspuns să încerce la spital.
Apoi a început să-mi povestească că i-a apărut o ciupercă, căci a fost în weekend la Băile Felix. Uh, de parcă îmi păsa!! M-a întrebat ce să folosească ca să scape de ea. I-am recomandat să meargă la o farmacie naturistă și cineva de acolo îi va da ceea ce îi este necesar. - „Da, ai dreptate, asa voi face!”
Lovindu-mă o curiozitate, l-am întrebat: „Dar unde ți-a apărut ciuperca?” -„ Chiar lângă organul genitital”, a răspuns el, în același timp indicându-mi cu degetul locul exact. În gândul meu a pătruns ideea: „Doamne, mi-a trebuit sa îl întreb? Curioșii mor mai repede.” M-a cuprins o rușine și mă tot gândeam dacă LUI nu i-a fost rușine să îmi arate. Putea să spună că o are pe picior, doar ca să-mi satisfacă curiozitatea.
În sfârșit a apărut și micobuzul. Era gol... M-am făcut comodă, iar EL... băiatul din stație, s-a așezat chiar lângă mine și continua să mă impresioneze cu ciuperca lui. -„Crezi că se va extinde până mâine această ciupercă?” I-am spus că nu sunt doctor ca să știu aceste lucruri, dar cred că da. Mă rugam să ajungem cât mai repede la hypermarket, că  băiatul mă terorizaaaaaaaaa!
Mă uitam pe geam... Eram abia prin Micalaca!! Când acest băiat mă întreabă: „Uite, cât de grav crezi că este?” Automat mi-am întors privirea spre el. Acesta și-a dat pantalonii la o parte ca sa îi văd minunata lui ciupercă. Acest gest m-a ȘOCAT: cum să îți dai la o parte pantalonii și lenjeria intimă și ca organele tale genitale sa fie vizible într-un.... microbus??? În plus, să arăți așa ceva unei străine?? GREȚOSSSS!!
Acesta m-a întrebat dacă m-am supărat că mi-a arătat problema lui dermatologică. Eu i-am răspuns: „„Nuuuu, e „imposibil” să te superi pe oamenii nebuni!”
M-am enervat!  L-am făcut  pervers și m-am uitat pe geam până când am ajuns la destinație. Nu am putut să îl mai privesc pe acest individ numit băiat!
Am coborât din microbus și am început a merge cât mai repede spre intrarea principală, doar ca să scap de un psihopat!
Aceasta este o experiență pe care nu o voi uita prea ușor. Sper din tot sufletul să nu mai am parte de așa „minune”  niciodată!!!
Ați avut și voi parte de experiențe horror?

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

PRAGA- ORAȘUL CU PESTE 300 DE PODURI

EXPERIENȚA ERASMUS ÎN SPANIA

BARBATUL CE STIE 16 LIMBI